Világ 31
Világ 33
Világ 35
Világ 36
Világ 37
Világ 38
Világ 39
Világ 40
Classic
Könnyített
Könnyített 2
Könnyített 3

Világ beállításai Világ 40

» Vendég belépés » Statisztikák

Beállítások
Játék sebessége 1.7
Egység sebessége 0.6
Épület bontása Aktív
Morál Aktív (időalapú)
Tanyaszabály Inaktív
alap védelem 20
Milliszekundum Aktív
Áltámadás határa 2% -a a falupontoknak
Fejlesztési rendszer Egyszerűsített fejlesztés
Templom inaktív
Eredmények Aktív
önállóan fejlődő barbár falvak Aktív (3500 pontig)
Bónuszfalvak fejlesztett bónuszfalvak
Időkeret a támadások visszavonására 10 Perc
Időkeret a kereskedés visszavonására 10 Perc
Éjszakai bónusz aktív 23:00 és 8:00 óra között
Kezdők védelme 7 nap
támadó : védekező arány maximális értéke 20 : 1 az első 45 napra
Zászlók Elérhető
Egységek
Íjászok Aktív
Kémrendszer A kém csapatokat, épületeket, nyersanyagokat és külső egységeket tud kikémlelni
Lovag Aktív, tudás növelhető
Milícia Elérhető
Főnemes
Főnemesek árának növekedése Aranyérmék
Főnemesek maximális hatótávolsága 80 Mező
Hűség csökkenés főnemes támadásonként 20-35
Hűség növekedése óránként 1.7
Konfiguráció
Taglétszámkorlát klánonként 40
Legyőzött ellenfelek ranglistája Aktív, pontok alapján
Fiók-helyettesítés Aktív
Fiók-helyettesítés korlátozása folyamatos fiók-helyettesítés esetén Korlátozott helyettesi hozzáférés aktív, mivel a fiók 60 nap napot volt helyettesítés alatt az elmúlt 120 nap napban.
Szabad kereskedelem aktív, időbeli korlátozás az egyedi játékkezdés ideje alapján
Égtájválasztás Aktív
Győzelmi feltételek 180 nap után egy klánnak legalább a falvak 80%-át kell birtokolnia 14 napon át.
Kezdő dátum 2016-12-21
Verzió 32014 8.69

Egység áttekintése


Egység Támadó érték Védekező érték Védelem lovasság ellen Védelem íjászok ellen Sebesség Zsákmány
Lándzsás 503010 1 10 15 45 20 17.65 25
Kardforgató 303070 1 25 50 15 40 21.57 15
Bárdos 603040 1 40 10 5 10 17.65 10
Íjász 1003060 1 15 50 40 5 17.65 10
Kém 505020 2 0 2 1 2 8.82 0
Könnyűlovas 125100250 4 130 30 40 30 9.8 80
Lovas íjász 250100150 5 120 40 30 50 9.8 50
Nehézlovas 200150600 6 150 200 80 180 10.78 50
Faltörő kos 300200200 5 2 20 50 20 29.41 0
Katapult 320400100 8 100 100 50 100 29.41 0
Lovag 202040 10 150 250 400 150 9.8 100
Főnemes 400005000050000 100 30 100 50 100 34.31 0
Milícia 000 0 - 15 45 25 - -

SzimbólumJelentés Magyarázat
Támadó érték A Támadó érték megadja, mennyire erős az egység támadáskor.
Védekező érték A Védekező érték azt mutatja meg, milyen jól tudja gyalogság ellen megvédeni magát az egység.
Védelem lovasság ellen A Védelem lovasság ellen az egység lovasság elleni védekező képességét mutatja meg.
Védelem íjászok ellen A Védelem íjászok ellen az egység íjászok elleni védekező képességét mutatja meg.
Sebesség A Sebesség azt jelöli, hány percre van szüksége az egységnek egy mező megtételéhez.
Zsákmány A Zsákmány érték megmutatja mennyi az egység teherbírása.

© 2003 - 2017 InnoGames GmbH · Impresszum · Adatvédelem · ÁSzF · RSS